Amin Naizar's

Portfolio

Thank You My Friend

2 comments
Assalamualaikum W.T.H
Hari ini merupakan hari yang paling indah bagi aku.Aku telahpun berjaya melakukan sesuatu yang ingin aku lakukan (Sorry tak boleh dinyatakan di sini).
     Pagi tadie,aku bangun LEBIH AWAL DARI BIASE.Aku terus menghadap netbook serta meng'explore folder-folder yang terdapat dekat dalam tu.Alangkah gembiranya.
Cuba teka,kenapa?
Terkejut Beruk Beb Aku
     Sebab aku terjumpe game yang aku sangka tak akan wujud lagi dalam hidup aku.Aku rasa gembira arr (dah tau nak buat ape mase cuti),lantas menghabiskan 70% mase aku harinie dengan memuaskan nafsu bermain (game) tersebut.
Malamnya...,
     "Assalamualaikum,Ijal ade?"-Aku
     "Ye,Ijal di sinie"-Ijal
     "Jal,ko kasik aku light panel tu ke??"-Aku
     "Yup,hadiah hari jadi kau"-Ijal
Lihatlah Betape Indahnye Cahaye 2'
Ohh,gosh!
     Aku punyelah nak bende tu.Macam orang ngantuk disorongkan bantul tau tak.huhuhu.
Tetapi...,
     "Ijal,kenape ko tak cakap sejak 6 November yg lalu (promote birthday).Adek aku dah rasmikan dulu,tau x?Ish3...,x adil toll."
Anyways,
     Ijal,thankz dari Muhammad Aminuddin kepadamu.Akan aku jage hadiahmu yg kamu x wish 2'dgn spnh jiwe rge..,haha

Ijal + Amin + Light Panel  = Forever And Always

(ahaks..,menggedix pulak aq..,)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

2 comments:

SHAZRIZAL SHAHMY said...

hohoho..aku tau ko suka baca buku..sbb tu aku hadiahkan bende tu..hohoo.._bangga sekejap_...ok3...Amin ko jangan nak menggedik!!

Amin Naizar said...

Wahaha..,T.q2
Jgn rsau aku bkn mcm T'kah..,kui3