Amin Naizar's

Portfolio

Berdebar Wei!

3 comments
Assalamualaikum W.T.H

Haaaaaah...!Pendahuluan je,aku dah mengeluh.Apsal ye?Kenape agaknye?
Tak ade papelah,jangan risau,aku cume terkene penangan jiwang karat jerk.
Hatiku ini tersentuh dek novel cinte yang begitu mengasyikkan dibace seharian.
Mau tak masak aku.Minggu nie jerk dah dekat 3 novel aku khatam.Kalau berterusan,mau tak stabil jiwe aku dibuatnye.

Haha..,
TerBaek!!

Dah laen sikit dah gaye bicare aku nie.Comform dah kene jangkitan novel jiwang mane entah.
Umm..,Kan Dah Kene..,

Dulu aku bukan maen kutuk2 lagie budak perempuan yang duduk sebelah aku kat kelas.Die punye bace novel sampai nangiz-nangiz tak ingat dunie.Tengok!Kate umpatan pulang ke tuan.
   
Kalau korang peminat novel,aku cadangkan korang cube try "Bini Aku,Tomboy Ke?" yang dikarang oleh Arisa Eriza.Novel nie telah membuatkan aku macam orang gile.Kejap ketawe,kejap serius,kejap senyum pastu ketawe balek dan tak semene-mene sdey pulak.Umm..,tak nak cerite banyak-banyak,kalau nak tau belilah kat kedai ataupun korang cube ziarah blognye dulu.
Aku jamin,korang takkan hampe punye.

     Baiklah,sebenarnye intipati post aku kali nie adalah berkenaan dengan dilema aku,Bayangkan,aku malas nak ambil lesen tapi digese oleh nenek,ayah dan segale.Katenye,tak nak susah nanti.
Demimu keluargeku,aku sanggup mendaftarkan diri ke kawasan perlesenan tersebut.Berkat RM150.00 yang diberikan olehmu ayah.Aku telahpun bergelar "Bakal Penunggang SAH Malaysia".
Tapi,baru bakallah,ceramah pown belum lepaz lagie.Haha..,
Aku pown tak tau,nie lesen ape.
Walaubagaimanepun,aku mengharapkan bende-bende nie cepat-cepatlah berlalu.Bukan ape,takut kebahagiaan yang cume tinggal 6 minggu nie,direnggut oleh peragut bertauliah tersebut.
Aiii..,terpakselah aku berusahe keraz dengan merayau setiap hari supaye biasse dengan keadaan jalan sekarang nie (Macam pulak,aku test kat jalan rayekan?)

Haha..,

"Bile saat2 macam nie datang;
  kedue-due tangan aku tatang;
  Bukan kerane pucuk dicite,ulam mendatang,tapi;
  Aku dah tak tahan nak terbongkang."

(Amek kau!lari ritma aku..,huhu)

Okey arr..,aku mengharapkan doa dari korang supaye berkurang rase susah mase nak exam nanti.

Sebelum aku ber'innalillah',aku nak berpantun sikit,
hayatilah dan amal-amalkan..,

Awek cute suke bermanje;
Kalau tak layan,takut die blah;
Nie,cuti-cuti takde kerje;
Aku nasihatkan:pergi berjiwang laa..,.

Haha..,sorry semue.
Aku dah terkene 'Mandrem' novel.
Conclusionnye,jangan buang mase waktu akhir tahun nie.
Mase itu berharge;
Macam "GOLD" tau.

Wahaha..,
Gerak dulu..,

Gambar ini
   Ditaje oleh:Google
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

3 comments:

Blue Sakura said...

hahahaha....!!mcm knl jek novel nie.:)bkn aq pnyer ea??

Amin Naizar said...

Haha...,mmg btl novel kau pown..,

nina ninot said...

aku byk novel kalu nk pinjam..pinjam je..jgn buat harta,.. :)