Amin Naizar's

Portfolio

Novel Sulung Aku!

4 comments
Assalamualaikum W.T.H

19 November 2011 merupakan hari paling menggembirakan buat aku.
Cube teke,kenape?

Sebabnye,aku telahpun berjaya memiliki sebuah novel untuk ke'pertame kalinya (Sedihkan?).
Walaupun aku nie suke meminjam,tapi kali nie,aku dapat rasakan sesuatu yang lebih bergelore dari biasa.Perasaan yang membuak-buak nak membeli sebuah novel.
Yeah!muke comel aku excited macam nielah
Cube teke,novel ape?
(Teke lagie)

"Ayat-Ayat Cinta",karya Habiburrahman el-Shirazy.Hehe..,lantaklah korang nak cakap ape pun:
novel lame ke,novel nie korang dah bace 2,3,4,5 kali ke,aku tak sokong karya tempatan ke,lantaklah!
Sebabnye aku dah pun melayangkan beberapa not RM10 ringgit aku untuk mengikut nafsu membeli-belah aku nie.
Jap-jap..,

Banyak-banyak novel kenape aku beli novel nie?
     Sebabnye adelah secare tak sengaje.Asalnye aku nak beli komik.Tapi,satu jenis tajuk yang seangkatan dengannye pun takde.So,disebabkan aku berdiri dalam jarak 1 meter dari tempat letaknye rak buku yang menempatkan novel keramat nie.aku terpandang 'sebuku' yang lebih menyerlah dari yang lain.Dalam banyak2 kat situ,cover dielah yang paling menggode sekali.Warna pink dan dihiasi dengan 'berkalung-kalung' bunge mawar (or ros,aku pun tak tau pasal bunge nie).Jadi aku pick uplah satu dan purchase kat kaunter tu.

Bunge ape ye?
Lepas nie,aku berangan nak nak beli buku tasbih cinte,tasbih cinte 2,bagaikan puteri,twilight..,dan ape segalelah.
hahaha..,

(Aku tengah fikir gak,macam mane,aku nak beli semue tu sedangkan cume ade beberape ringgit je kat tangan aku nie,ummm..,HAMPEH!!)
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

4 comments:

Nana said...

Hahaha, comel picture! Wah, novel pertama! Tahniah!!!!!!

Amin Naizar said...

Haha..,
t.q Farzana..,kolah org yg sdie comment blog aq stelah skian lme..,

qhalida amat said...

Try to read hlovate's novels. Insya allah. Banyak benda dapat.

Amin Naizar said...

Pernah bace juge dulu.
Sekarang banyak dah bace.
hehe.. Tq atas cadangan. :-)