Amin Naizar's

Portfolio

3rd Batch- My Appreciation To You

Leave a Comment
19th March 2016: 

This's not a fresh memory of mine.
But after making some contemplation and reflection.
I think that I should write this down.
Maybe it is useful to en-light our fading friendship..
That may gloom..
One day...
Who knows?

Physio Bolly Night- Super Senior's Appreciation Night


Forget about formality.
To all of you- I'm not that formal anyway...
Hahaa..
Okay..
Let's start this post.

Pejam celik- pejam celik- 3 tahun berlalu dengan sangat cepat.
Even for the 1st time aku jumpa korang semua pun- Aku tak pernah membayangkan yang kita akan berpisah jua suatu hari nanti.
And yet- It really happen.
3 tahun bersama pelbagai cerita, suka dan duka kita sama- sama kongsikan.

Aku masih ingat lagi untuk pertama kali berjumpa dengan Amir Muhammad:
My 1st impression to you is that; you're indeed a nerd boy- Just like me.
Haaaha..
Tapi realiti sebenar tak macamtu.
Aku sorang jerk yang skema sampai ke hujung.
Kau stay misteri dan Naem stay happy go lucky.

And to all my girl- friends...
Yang aku tak boleh nak sebut satu- satu dalam nie..
(Panjang- panjang pwn orang tak nak baca)..hahaa..,
Aku ucapkan congratz dekat korang semua sebab berjaya sampai ke penghujung.
Even kepada yang extend semester atau repeat sekalipun- You all stay awesome and gorgeous.

Remember this:

There are no mistakes in life, only lessons
Jangan mudah mengalah.
Setiap orang ada kisah masing- masing dan tak semua perjalanan kita sama dan apa yang kita nampak baik totally baik buat kita.
Tuhan yang merancang dan perancangan Tuhan- lah yang terbaik.
Do believe in that.

Selepas nie, kita akan mengambil haluan masing- masing.
Mungkin kita akan berjumpa lagi atau mungkin ada antara kita yg akan menyepi.
It's okay. 
That's your choice.
Bak kate @Juniey95:
So Many Friendships Have Ended With:
"We Just Stopped Talking"

Pesanan terakhir aku kepada setiap seorang daripada korang adalah:

- All the best in your life and never look back.
Go further (Slogan Milo)
Kelakar tak?
Ke lawak bawah tanah?
Hahahaa..
#Hambar

Lastly:
- Aku minta maaf dekat korang semua sebab aku tahu memang ada yang berkecil hati dengan attitude dan percakapan aku selama ni.
I'm really- really sorry for that.

- Maaf juga kepada semua scandal yang telah tercemar dengan nama aku dulu since 1st semester till the end- Espc. kpd bla., bla., bla.,

Sorry neh.. Doesn't mean that for sure.

Aku sedar yang semua masih muda & mentah lagi.
So- semua benda nie memang tak kemana.
Aku tahu korang tak ambil serius & aku pun tak ambil serius juge.

And I will always remember every single one of you as:
:- Syifa goreng- Walaupun kau dah tak goreng masa dekat HSNZ dulu.
:- Feeqa- Always calling you Piqak.
:- Mizah- Selalu marah hang sebab pekat sengat telor Penang hang tu.
:- Amir- Camera man terbaek abad ini
:- Naem- Multi sport- man (Semua jenis sukan kau menjadi)
:- Ton- Buat hang nangiz masa minyak habis (once time ago).
:- Shark- Loudspeaker
:- Zeera- Zygomatic
:- Ajlaa- Sorry..
:- Feeza- Gigi taring tu.
:- Tashie- Sado
:- Ada- Arda vogue
:- Sue- ? (Tak boleh nak describe.. haha)- Misteri
:- Shu- Your high motivation 
:- Arinah- Your loyalty and remembrance to all your friends.
(The only person yg wish birthday dalam voice memo)

:- Bella- Doraemon & captain bell
:- Ena- 3rd trial and enough
:- Ezati- Happy go lucky & photography..
:- Fara- Model tudung
:- Nad- Last posting mates.
:- Rubiesz- That shawl
:- Intan- Posting sama dekat HOSBES.
:- Wa- Pipsqueak.. hehe
:- Wan Za- as Wan Za
:- Syidah- Big boss 
:- Hanis- Leader of chair- aerobic
:- Madihah- Negori..

Semua nie 'label sementara' supaya aku dapat kenal & recall balik korang kalau kita jumpa suatu hari nanti.
Insha Allah..
Hehe..


To any of the reader yg kenal anyone of those.
Tolong jangan salah faham.
Tu mereka yang aku kenal sekarang dan mungkin 10- 20 tahun lagi adalah orang yang berbeza.

So, guys.
Aku tak sure ada tak yang akan baca post nie nanti.
Kalau ada, aku sure korang akan teringat balik beberapa memori dari cerita dulu.


We Do Not Remember Days, We Remember Moments- Cesare Pavase 
I bid all the best to you whatever path you may take after this.
Do pray for me as well: 

Kind regards,

Amin Aziz









Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments: