Amin Naizar's

Portfolio

Selamat Tinggal Kawanku

Leave a Comment
Assalamualaikum w.t.h...

Pada kali ini, saya rasa terbuka dan ingin berkongsi beberapa sisi daripada kisah dan perjalanan hidup sendiri.
Kisah ini adalah berkenaan salah seorang rakan rapat yang seringkali menjadi pencetus inspirasi serta medan diskusi bersama...
Namanya ialah
MUHAMMAD DINIE AFIF...


Dari kiri (Afif, Amin, Fatin)

Kisahnya bermula pada Jun 2014, di mana saya baru sahaja memulakan langkah sebagai pelajar Diploma jurusan Fisioterapi. Dalam pencarian rakan- rakan satu 'course', ALLAH swt telah menemukan saya dengan seorang insan yang boleh saya klasifikasikan:
- Skema
- Innocent
- Open Minded
* For the 1st Impression*

mengambil jurusan Teknologi Makmal Perubatan dan berasal dari Ledang, Johor Darul Takzim.

Banyak informasi serta fakta yang dapat saya ambil darinya secara langsung dan tidak langsung.
Antara 'sentence' yang paling saya ingati hingga ke saat ini adalah:

" Kita patut bangga jadi orang Johor, ............"

Kadangkala, kami berbincang tentang isu- isu semasa berkenaan politik negara, pelajaran dalam kelas serta paling jarang berkaitan perempuan. 

Rindu Afif

One of those sweet memories:
- Naik basikal dari rumah sewa ke kampus
- Berjoging hampir 6KM pada waktu malam.
- Berbincang isu- isu kampus dan politik luar.
- Menjadi orang kanan (pencadang) dalam PMPP sesi 2014/2015.
- Memberi galakan pada waktu genting espc. examination guide & emosi.
- Umar 
Hahaha..,

Kepada Afif:

Assalamualaikum w.t.h dan selamat maju jaya diucapkan for your final year at HUKM.Saje jerk buat entry ni sebab cadangan asal nak beri surat sebenarnye.Tapi, malam tu terbalik bilik lambat pulak.
Thankz being with me in my thin and thick.Thankz being honest and share all of your unique and precious facts- Most of them I never heard before ( You always be the 1st who told all of those).Thankz for your thought and piece of mind.LASTLY..,THANKZ BEEN MY ROOMATE AND SHARE SOME  FRAGMENT OF YOUR LIFE WITH ME.Without your presence, I'm not myself either.

Walaupun tinggal 2 langkah lagi sebelum bergraduasi, aku khaskan artikel nie untuk kau.Insha Allah, tahun depan aku buat penggulungan penuh..Hehehe..
Mohon ampun dan maaf sebab menggila dekat bilik kau baru- baru ni dan sometimes drag waktu study mu.
All the best for your thesis.Semoga terus cemerlang hingga phD. 
Jumpa lagi apabila berkesempatan...


Bye Bye Bye

Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

0 comments: