Amin Naizar's

Portfolio

Font Kecil

1 comment
Okay.
Setelah sekian lama, barulah aku sedari bahawa Font dekat blog nie sangatlah kecil. Patutlah macam 'Something Wrong Somewhere'.

Maybe lepas nie, aku akan tukar sikit appearance blog nie.

Ape?
Bukan ade orang baca pun?
It's Ok. Aku buat blog pun sekadar ingin isi masa lapang dan share apa yang aku rasa patut dan boleh dishare bersama.

Sharing is caring isn't?

Dari segi gambar tukar- tukar dekat atas tu, ada possibility jugak untuk aku tukar. Al maklum, aku pun bosan kalau hadap gambar Pakcik Albert tu, setiap kali buka blog.

Smile
Blog ni, mungkin adalah refleksi pada apa yang aku nak dan mood aku waktu tu. Misal kata aku sedih, aku boleh menaip dengan perasaan. >,<. Hohoo
(Padahal semua orang taip dengan tangan. Sangat cliche' dan hiperbola)

So, diharapkan jumlah followers blog nie makin bertambah.
Aminn. Insha Allah. 


Like Juga
Next PostNewer Post Previous PostOlder Post Home

1 comments:

Anonymous said...

Do not Ever Think That you have no reader :)